Pippi-mys...

God morgon!
 
Vi vaknade upp här runt 07-tiden, har ätit frukost och nu...
 
 
... kollar vi på "Pippi på rymmen" och lär oss trevliga svärord som "Skitoxe" som sägs i parti och minut här just nu...
För det var ju ett SVÄRORD sa Pippi och då blir det ju extra lockande att säga naturligtvis!
 
Inget bloggande igår som ni märkte men jag hann inte, det var fullt upp precis hela dagen och när jag satte mig i soffan efter att Lilla Sunshine somnat så såg vi på "House of cards" och sen tack och go´natt för mig också.

Lite bilder från igårkvälls, Milou fick en ny kompis som trängde sig ner på hennes filt, samt att Milou fick öronen borstade vääääldigt noga.
Milous blick säger väl allt, men med ett hjärta av guld härdade hon ut och blev på kuppen tov-fri...

 
Jag hann i alla fall sy lite innan Chifen igår...
 
 
... ett par kornblå knäbyxor i storlek 110 in the making som ska få muddar idag.

Jag återkommer lite senare, ska se klart på Pippi nu med Lilla Sunshine.
 
 
 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0