Trodde jag aldrig att jag skulle säga...

God morgon!
 
Uppe runt 08 idag, det blev lite sent igår.
Ja, grejen var så här, jag var såååååååå trött igår efter att ha sytt och gjort mönster igår så när jag var klar här ringde jag till bästisen och sa att jag inte orkade komma och se "Mello".
Jag var helt slut och en fruktansvärd huvudvärk hade jag också.

Jag tvekade fram och tillbaka, men nej, kroppen orkade inte.
Jag tog med mig datorn och kröp ner i sängen ihop med Milou, men framåt 20.30 började jag fundera på om jag inte snabbt skulle ta och cykla till Atterdags och köpa lite godis...?
Det var ju ändå Mello-kväll och även om jag nu valt att vara hemma själv så skulle jag väl ha lite godis för att ha det lite festligt.
 
Ja, men var jag SUGEN?
Svar: Nej, det var jag inte.
Inte ett dugg faktiskt.
 
Så när jag kommit så långt så jag fått på mig jackan och faktiskt kommit på att jag inte var sugen på godis, då tog jag bara av mig jackan och hoppade ner i sängen igen!
 
 
Jag ska nog tacka Statoil ändå att dom slutat sälja lösviktsgodis, för fy sjutton vad det är lätt att låta bli godis för min del det, TACK Statoil för det!
(trodde jag aldrig att jag skulle skriva eller säga).
 
Det som bidrog var faktiskt även att jag hade fått sådan huvudvärk och jag tänkte att jag ville inte vakna upp idag med en sockerbaksmälla och ha ont i huvudet idag också, alltså vart det ÄNNU LÄTTARE att låta bli.
Det fick bli en smoothie toppat med hela hallon och det gick finfint det också.
Sen såg jag Mello ihop med Milou och en kär gammal vän via nätet.
Alltså Fejan var på, och jag hamnade i en konversation-battle med henne och en av hennes vänner under hela Mello.
Vi hade åsikter om låtarna och lite till, och jag fick mig en hel del gapskratt här hemma för mig själv.
Högt och lågt om polska fäbojäntor som slängde oss kvinnor direkt tillbaka Medeltiden, seriemördar-fasoner från mig, det var väldigt kul helt enkelt.
 
Och vad säger man om resultatet då?
Jo, om inte Sverige hade vunnit så VANN RÄTT LÅT faktiskt tycker jag.
Helt rätt när världen ser ut som den gör just nu, tolerans för alla människor och det var en vacker Jesus-kvinna med skägg som verkligen stod för att alla människor är lika värda.
 
 

RESPEKT till Conchita Wurst!
Nu ska jag sätta fart här. vi ses lite senare idag.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0