Vad hände med högsommarvärmen?

God morgon!
 
Nu har barnvakten dimpt ner i soffan en stund.
Innan jag ska vidare till Chifen, jag och Milou ska ta en liten promenad dit.
 
Det har varit en lugn natt igen, Lilla Snäckan sov non-stop från 19-07 när jag väckte henne, och återigen:
Jag har tur med barnen som sover över här, dom sover som stockar!
 
DÄREMOT har JAG sovit dåligt.
Nacken har börjar spöka igen, den höll sig rätt bra igår men inatt drog det igång igen.
Inga lyft att tala om igår men "den där veckan" är på gång och då är det ju alltid rocky road med nackfan.
Så ja...
Inte mycket att göra åt.
 
 
Och VAD HÄNDE MED HÖGSOMMARVÄRMEN!?????
 
Herregud, från 25 grader till 12.
Jag höll på att frysa ihjäl när jag kvistade ut efter tidningen, det var ju skitkallt.
Och så ska det vara det i flera dagar, nä fy tusan, vilket bakslag det gillas inte av Tant Läderväska.
Nej, jag fattar dessutom inte hur det kan bli så där kallt när det varit så varmt, måtte det komma tillbaka till helgen annars...
BLIR JAG GALEN!
 
Nu ska jag sätta fart här, idag skall dessa...
 
 
... knäbyxor i storlek 110 göras klara och sen lite... hm... annat smått och gott.
Vi ses senare, ha en bra dag i kylan, BURR....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0