Värk, ja, för jag ska ju till AF...

God morgon!
 
Följande händer:
Jag gick och la mig igårkvälls och en av mina sista tankar är:
Fy fan, imorgon ska jag gå till arbetsförmedlingen, uäh...
Och jag har NOLL VÄRK i nacken, känner ingenting, nada!!!
Noll värk.
 
Vaknar idag och en av mina första tankar är:
Fy fan, jag ska till arbetsförmedligen idag, uäh...
Och har VÄRK.
Jag har sådan värk så det är inte klokt.
Jaha, och där kom det som ett brev på posten.
 
Snacka om "tankens kraft".
 
Jag har inte haft värk på evigheter nu, men bara tanken på att jag måste gå till det där bedrövliga stället så får jag värk.
Det säger bara BOM så är den där.
Och ont i magen.
Varför fattar jag egentligen inte, jag ska bara visa upp mina papper och sen drar jag därifrån som en avlöning.
Usch.
Jag vill verkligen inte, men nu måste jag och sen drar jag.
Håll tummarna att dom inte gör så jag tappar mitt mojo, jag vill så gärna ha det kvar.
 
Ja, så här sitter jag sedan tidigt imorse och bara tickar av tiden innan jag får dra...
Klockan går så sakta.
Vi ses senare med en fullskalig rapport om hur detta avlöpte, håll tummarna att det bara kommer stå:
"Det gick jättebra!"
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0