Den omarbetade toppen...

Så blev den då klar, den omarbetade toppen...
 
 
... Tadaaaaaaa!
 
Tyvärr blev inte toppen i vanlig ordning så jävla snygg på dockan för den är ju:
 
1. För kort i rocken i torson eftersom toppen går ju ner som ni KANSKE ser, på låret när toppen är på mig längst ner till höger i collaget.
 
2. Det sticker ut rattar som gör att den ser lite ojäm ut i sidan, MEN... det är den inte.
Det är bara rattarna till inställningen av storleken på dockan.
(hej-hon-som-stör-sig-på-detaljer-i-bilden)
 
3. Utan armar.
 
Jag blev i alla fall mycket mer nöjd med denna halsringnigen som passar en planka som mig bättre än med rynk framtill.
Rynk framtill passar en med bröst bättre.
 
Ja, nu skall jag göra något annat, vi ses.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0