Foder på överdelen och söm...

Idag slog jag upp mina ljusblå 06.10 och tände lite ljus för bra mysstämning...
 
 
Vid halv åtta drog jag och vovven iväg på äventyr...
 
 
 
 
... och det var nästan sagolikt ute.
Frost, dimma och lite sol, himla vackert!
 
Så skulle sambon städa så både inan och efter promenaden:
Fix!
 
Sen gick jag till tygaffären och köpte...
 
 
... fodertyg till toppen som var lite ljusare än tyget MEN som matchade prickarna i tyget EXAKT och jag tyckte att det kunde vara sött och sen och sydde jag ett foder till toppen...
 
 
 
 
 
 
Ja, det har blivit lite eftermiddagspyssel  och nu står det att man ska sy en kantsöm runt halsringing och allt, jag är tveksam, jag vill inte ha en kantsöm där... hm.. jag vill bara ha det sytt och pressat.
Jag tycker det blir finast faktiskt.
Tar en bloggpaus och funderar lite medans jag dricker lite kaffe.

KANSKE tvillingsöm isåfall...?
Ja, vi får se.
 
 
 
Vi ses senare och så får vi se vad jag bestämde mig för!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0