Ibland kan man TRO på...

Hejhopp, då var det dags för en liten fikapaus igen då.
 
Jag har varit iväg med Chifen på morgonkvisten, köpt mönsterpapper och fick information som nästan fick mig att baxna.
Jag kommer inte berätta förrens jag fått mer information om VAD jag fick nys om, men detta kan vara VÄLDIGT POSITIVT OM jag har tur.
Jag har fått ett telefonnummer och har fjärilar i magen.
Vet inte när jag skall ringa, men det blir väl när jag känner mig samlad.
Återkommer angående det.
 
Så har jag satt igång med klänningen igen.
Jag har gjort halsen mer urringad för den var alldeles för hög för min smak, sytt insnitt i sidorna...
 
 
... och fick sedan för mig att rynka tyget ovanpå ärmen...
 

Den är inte fastsydd ännu, men jag TROR att jag känner mig nöjd med rynkning upptill...
 
 
Tänker att det behöver inte alltid vara på Gud man tror på, den kan ju faktiskt vara en rynkad ärm också eller hur...?
 
Och som sista punkt hoppar vi till tonårssonen igen då hett ämne), han mitt gullegulle-barn med tidvis horn i pannan.

Igår, jag packade ju ihop det han ville ha bort från sitt rum och upp på vinden.

TROR NI DET VAR BRA att jag hade gjort det när han väl kom hem från skolan?

Tillåt mig skratta:
Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-haaaaa.
Naturligtvis inte, d
et var så fel som det bara kunde bli!
 
"Jag hade inget på hans rum att göra... bla...bla... och vart var hans medaljer... bla... bla..."
 
... och när jag då försvarade mig med att jag bara plockat bort det HAN ville ta bort kvällen innan, då talade jag för döva öron.
Tillråga på allt hade han fått nya kuddar och en ny MASKUINARE grön växt i fönstret.
"Kuddarna kunde väl duga men... bla... bla... bla..."
 
Jag TROR jag får dåndimpen.

Nu skall jag sy, senare skall jag hämta Lilla Sunshine på dagis och ha lite eftermiddagsmys, vi ses ikväll.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0