Känner sig som en mullvad...

God morgn!
 
Man känner sig lite som en mullvad just i detta nu, typ 100 dagar under jord och så kommer man upp och...
SOLEN är framme och den har man ju inte sett till på flera veckor så ögonen känns jätteovana.
Det är ju nästan så man får ont i ögonen av lite solsken.
 
Våra nypustade fönster från förra veckan har klara testet, dom ser fina ut TROTS att det gått en vecka.
Fast det har ju inte regnat på dom så det är ju lugna puckar då.
 
Och tillbaka till ögon igen...
Kaninen Leo´s "stå-i-drag-öga" ser efter fyra dagar bra ut igen!!!!

Jippie, idag är nästan all svullnad borta och det röda är definitivt borta.
Ögonskölj, stänga till köksdörren och ge fan i att ha en värmefläkt riktad rakt mot hjärtegullet har gett effekt.
Vad lärde jag mig av detta:
Ja, allt ovanstående jag redan vidtagit åtgärder mot OM jag inte vill slänga pengar i sjön, nu sparade jag lite julklappspengar.
 
Och så gick solen i moln...
Wow.
5 minuters ljus och så var man tillbaka i kolgruvan 60 feet under.
Suck.
Jag trodde ÅTMINSTONE man skulle hinna med att få en solig hundpromenad...
Men icke då.
 
Vi ses senare ikväll, nu skall vi ut och lite senare skall vi på kalas.
Ha en bra och mörk lördag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0