Man har inte roligare än man gör sig...

Tror baske mig att jag har hittat mössan till vintersäsongen 2014...
 
 
... på HM´s herravdelning:
Kakmonstermössan!
 
Vem vill inte ha en sådan här skön mössa och gå runt och sprida glädje...?
Jag kände mig som Kakmonstrets okända syrra "Kakmonstra" där i provhytten när jag smygfotade mig själv och tokfnissade, man har ju faktiskt inte roligare än man gör sig.
Och jag hade jättekul.

Nåja, det blev faktiskt en mer DISKRET mössa för 79 kr på sportaffären, kände att Kakmonster-mössan lämnar jag över till någon FRÄSIG tonåring istället.
 
Annars så blev det en långpromenad till Snäck idag, det var ljuvligt att få gå så långt igen...
 
 
 
 
 
Det var kyligt, tung väta i luften men samtidigt helt underbart.
 
Jag kände mig, är fortfarande på mycket gott humör, det var helt folktomt och ja...
Vi hade i vanlig ordning en helt underbar hundpromenad jag och min lilla tjej!
 
På det blev det lunch med hundbästien på "Fiket".
Det blev jätteräkmacka med handpillade räkor och kaffe.
Om det var gott?

Svar: Ja!
Om jag blev mätt:
Svar: Så in i bomben!
Och så hade vi trevligt på det också, inte illa.
 
Nu ska jag sy lite, vi ses kanske lite senare eller så ses vi imorgon.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0