Man tror att man är odödlig...

Go´kväll i stugan gott folk.
 
Sitter med kaffe och slappnar av, humöret är lite bättre, har pysslat lite till, lagat middag och dricker nu kaffe framför nyhetstimmen.
 
Blir sugen att se den där nya rymdfilmen med Matthey Maconauhey, jag som inte så himla rymdintresserad, men jag skulle nog vilja se den på bio för känslans skull faktiskt.
Svarta hål... ja... men jag vill nog ändå se den som sagt.
 
 
Kanske jag kan få med mig sambon och sonen på en liten bio-date om jag har tur...?
(I wish, i alla fall att få med tonårssonen på den daten...)
 
Pulade till en liten barnklänning och imorgon skall jag även slutföra den där födelsedagspresenten till Lilla B som EGENTLIGEN var klar men jag hade blandat ihop mönsterstorlekar med längd på barnen när jag frågade mammorna till kidsen.

Den som Lilla B skulle ha vart lagom till Lilla Sunshine och den som SKULLE vara lagom till Lilla Sunshine vart ju då följdaktligen för stor till båda.
Nu är dock Lilla B´s snart klar som sagt 
Kul för ungarna när dom får sina presenter i tid... två månader senare.
Nåja, Lilla Sunshine har ju fått sin i alla fall, alltid något.
 
Så verkar folk åka skyttetrafik till akuten här på ön dagligen pga ungdomarna röker SPICE.
Dödsfall har det också varit.
Vad händer och vem fan är det som sålt denna skiten vidare till dessa ungdomar?
Man kan bara be till gud att någon av dom som rökt på lättar sitt hjärta till polisen snarast.

Jag tycker det är så fruktansvärt sorgligt att när man är ung...
Då tror man jämt att man är odödlig.
Tyvärr är ju så inte fallet.
 
Nu skall jag hjälpa sonen med läxorna, NO, inget jag personligen kan något om, men jag kan i alla fall som tur är läsa innantill!
Sov gott alla glada, imorgon är en nyar dag.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0