När man kör fast...

Ja hörrni, då var jag färdigpysslad för idag då!
 
Jag går fortfarande och svävar på små moln och känner att det där med mönstren är ju bara FÖR roligt.
Så jäkla kul så jag finner inte ord.
 
Sen ni såg mig sist så tog jag fram ett av dom nya tygerna och började på en ny tröja.
Bara det att 1 meter räckte inte till en vuxentröja.
Det fattades en ärm.
Okej...
Linne?
 
 
Nej, det hade jag baske mig inte lust med i det där fina tyget dessutom är det ju vinter nu.
 
Nästa frågeställning:
Hur långt räcker det till ärm nummer två om jag kanske skarvar lite?
Jag kollade, fick ut en trekvartsärm och bestämde mig för att satsa på det, högg av ärm nummer ett...
 
 
Och så har jag sett vid något tillfälle att någon har skarvat sin ärm så det blir en lång mudd istället för en kort så då valde jag ut lämplig mudd, det fick bli "mint" för det är mint i blomman på tyget och så skar jag ut det.

Här har jag bara lagt tyget på det andra, mudden är inte påsydd ännu...
 
 
... det kan kanske bli sött när det väl är klart hoppas jag.
 
Ja, så SÅ kan det gå när man trott att man kört fast och inte har tyg så det räcker, och så löser man det ändå tillslut.
The End på det liksom.
Nu skall jag ut med hunden, vi ses imorgon igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0