Skyltsöndag....

Så har det varit skyltsöndag och jag och sambon tog en sväng på stan...
 
 
 
... och det var mycket folk och väldigt kallt men ändå mysigt, skyltsöndag är ändå "Skyltsöndag" liksom.

Det som var svårast var att få tag i en påse "Chokladkola"!
Jag vet inte hur många stånd jag gick till där det var slut eller inte fanns, säkert 10-12 stycken tills jag kom till ett stånd där det fanns EN påse kvar... undangömd.
Men jag fick den, 30 (!!!!!!!) spänn kostade den.... OK...taget!
Det var dyrt, men eftersom man måste ha julkola på en julskyltning så var det bara att ta fram plonkan och pynta!
 
Sen cyklade vi vidare till Syster J och fixade kaffe i flyttfixet och fikade och hade en mysig 1:a adventsfika.
När vi kom hem åkte sambon och handlade på Ica och plockade samtidigt ut tyger till mig och bland annat kom...
 
 
 
 
... detta UNDERBARA fuskpälstyg som var lika mjukt som att klappa en kaninpäls!
 
Ja, och så skall det fodras med fleece i samma ton...
Kommer nog bli finfint.
 
Vi ses senare för nu skall jag se slask-tv, det är ju "Kardashians", my favorite show...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0