Sweater / Collegeklänningen klar...

Så var klänningen klar...
 
 
... och jag får väl i vanlig ordning be om ursäkt för urdålig bildkvalitet, det går liksom inte ens att få bra bilder med blixt med den här kameramobilen och mörkret som sänker sig übertidigt ute.
 
Jag BORDE fota med min vanliga kamera och jag skulle så gärna vilja haft min förra mobil tillbaka som tog TOPPENBILDER jämfört med den här skitmobilen.
Som ändå skall föreställa en bättre version än min förra...
Yeah right.
 
Nåväl, jag ska fota om den imorgon i bättre ljus imorgon, i övrigt är jag nöjd.
De blev fin i formen, bättre än den med stjärnor om man ska se till hur sidorna blev och eftersom denna var... hm... ja... jag skall i alla fall göra en till.
Så det så!
 
Vi ses imorgon igen, sov gott alla glada för det ska jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0