Dator kraschad...?

Min dator har FÖRMODLIGEN kraschat eller nå´tt.
 
Kul jul säger jag som precis gick ner för däck efter att ha sökt ett jobb via sambons dator där det enbart tog... typ två timmar IGEN för att söka ett jävla jobb.
Ja, för allt det jag gjorde om och sparade sist, I MIN DATOR, ja det kommer jag ju inte åt nu.
Jippiejahoo, fadderullanlej.
Happy day.
 
Det som började så bra, varit med Chifen, fixat lite ärenden och sen PANG när jag först skulle söka det där jobbet "lite snabbt" och sen sy.
Jag hann nåla och sy en jävla söm och sen var jag tvungen att kasta mig på sambons dator och skriva.

Jag skall iväg till databyrån med eländet nu och hoppas dom kan fixa det, annars...
Ja då är jag illa ute.
Vi ses imorgon igen när jag kidnappat sambons dator så fort han dragit till skolan.
Ha en bra kväll alla ni som har humöret på topp.
GAAAAAAAH!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0