Eller så blir det något helt annat...

God morgon!
 
Efter en god natts sömn där jag sov som en stock, även Lilla Sunshine så blev det uppstigning, frukost där vi åt våran egengjorda äppelmos med mjölk och flingor, så är jag nu själv igen!
Jag har gjort allt, å nu får jag ta och fundera på vad jag ska göra resten av dagen... hm... jag UNDRAR vad det kan bli...? 
 
Jag ska i alla fall börja med hundpromenad, cykla och hämta tyg, fixa middag till vänner som kommer över ikväll, och vad som händer däremellan KANSKE blir...
 
 
... (fast utan skärpet) i detta tyget....
 
 
... ELLER så blir det något helt annat!?

Fortsättning följer, vi ses ikväll igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0