Okej... nöjd...

 
Okej, då har jag kommit så långt som jag behöver komma i testtunikan.
Jag kommer minska i kjolomfånget, göra puffärm eller trumpetärm istället för delad ärm TROR jag.
Sen kommer jag sy på/i knytband i sidorna som knyts bak i ryggen, här är den bara nålad bakåt.
Förmodligen minska bredden på mittenbandet för jag tog nog i lite i det bredaste laget, ANNARS är jag nöjd.
 
P.s. NEJ jag har inte sett till att få kjoltyget så snyggt som möjligt på kjolen, det är ju bara ett prov... jag vet att det är snett.
Dock är inte själva sömnaden sned, eller mönsterpassningen med sömmarna.
Ja, sömmerskan måste ju bara påpeka det FASTÄN det bara är ett prov (tjat, tjat) 
 D.s.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0