Tunikan so far...

Tjing!
En liten extra visit här på bloggen blev det tydligen i alla fall.
Jag hittade spillbitar av mitt gamla fina favorittyg i annat animlaprint fast i viskose och inte trikå, men va fan...
Det fick duga som provtunika,,,
 
 
 
 ... och i vanlig manisk ordning så körde jag på tills jag åtminstone kom så här långt,
 
Imorgon ska jag jämna till lite kanter, bestämma mig för bruna eller gräddvita muddar, och typ bara sy på dom!
Kanten nertill hade jag velat ha i samma tyg men det tror jag inte att jag har tyg så det räcker till så det får nog bli muddtyg där också.

Har testat så långt som jag kommit nu och:
Den är GRYMT SKÖN!
Detta kommer bli en KLAR favorit den saken är klar.
Nu ska jag se på tv med sambon, vi ses imorgon igen.
TJING igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0