Vad man har att tillgå i sovutrymme...

God morgon!
 
Sambon sover, jag kan blogga...
På HANS dator.
Okej, jag har ju så himla lätt för att upprepa mig som vi redan vet.
 
Så var hösten här och det märks med besked, hunden ligger som en klisterlapp på en för att få värme och jag har...
 
 
35 cm PÅ KANTEN i sovutrymme att tillgå.
 
Ja, och det spelar ingen roll om man flyttar sig, flyttar på hunden, nej...
Hon kurar ihop sig som en liten boll brevid en på två röda och så har man NOLL utrymme igen.
Inget jag gillar, vare sig att ligga på en minimal plats eller ha någon på mig när jag sover.

Jag skall ut och knata nu, har degat klart i morgonsoffan, återkommer lite senare idag.
DÅ ska jag berätta om min böl-attack... Hoppas jag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0