Valet av tyg...

Tygvalet till tights blev...
 
 
... detta barntyget.
 
Jag ska inte göra efter orginalmönstret utan har minskat på längden i midjan lite, skall sen sätta melerad mörkgrå mudd i midja och samma mudd nertill.
Mudden nertill skall blir ganska lång så det inte ska se ut som långkalsonger utan mer som tights med benvärmare.
Det kanske inte låter så coolt or hot , men jag tror min vision i skallen kommer bli bra i praktiken.
 
Fast så mycket längre än så här på bilden har jag inte kommit.
Jag drog till affären och köpte faktiskt lite lördagsgodis, sitter nu i soffan och ska moffla och se på "Så myckt bättre".
Vi ses imorgon igen, ha en bra kväll, jag misstänker att Carola blir lika grym som förra gången!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0