Zebrabyxan, hiss eller diss..?

OJ vilken dag, PUST, gissa om jag kommer sova gott inatt liksom...?
Jo tack, det kommer jag förmodligen göra, som en stock.
 
Först drog jag iväg med Chifen, sen hem och sy ett barnplagg och sen färdigställde jag mina byxor...
 
 
... och fastän jag tog av 4 cm tyckte jag att dom blev lite för långa ändå, till nästa par kapar jag 2 cm till och ja...
Detta var lite svårt för mig att liksom greppa vad jag egentligen känner.
 
Ena sekunden gillar jag dom, nästa inte.
Jag tycker dom är jättesköna SÅKLART för det är ju min favoritmodell men det är det där med om jag gjorde rätt att jag skar zebraränderna på längden istället för tvären, blev det verkligen bra?
Är tyget inte lite föööööör tacky till den här byxmodellen ÄNDÅ?
Fast ändå så gillar jag dom på något sätt...
 
 
Jag tror nog bara att dom behöver mogna lite så kommer jag tycka om dom hela tiden, helt klart är i alla fall att hemma kommer jag skrota runt i dom  i alla fall.
 
När dom var klara handsydde jag lite på en tröja och sen var det dags att sticka och hämta Lilla Sunshine på dagis!
 
När vi kom hem gjorde vi en sats äppelmos på begäran av sonen, sen fixade vi middag direkt på det och sen...
 
 
 ... lekte Milou och Lilla S typ "Jag klär ut Milou till en zebrahund" av dina gamla kasserade tygbitar!

Milou stortrivdes som zebrahund av minen att döma (RÄDDA MIG) men hade tålamod som en ängel i vanlig ordning.

Efter middagen blev det dusch för oss båda i olika omgångar och sen fick lilla snäckan sitta uppe ändå till klockan 20 för jag ville se syprogrammet med Tim Gunn på tv3, sen var det bara på huvudet i säng och hon somnade nästan innan hon hon la huvudet på kudden.

Det tog MAX 5 minuter, hon bara la sig ner, blundade och slocknade direkt.
Det har nog varit en intensiv dag idag för henne också!
 
Nu ska jag också avrunda dagen, vi se imorgon igen, sov gott alla glada.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0