Det är mycket som övergår mitt förstånd numera...

God morgon!
 
Vaknar till ytterligare en underbar dag, solen skiner från en klarblå himmel, helt vindstilla, jag ska HELT KLART ut på stranden efter Chifen.

Och på temat "Vädret" så tycker jag det tjatas om att det inte är något rekordår vad gäller vädret och värmen iår står det gång på gång i tidningen, så även idag.
Jag fattar verkligen ingenting, hur är det möjligt?

Jag menar i min släkt och familj då har vi alltid sol...
Men det är för att vi alltid LETAR sol, så när andra gnäller på "dåligt väder" kan man ge sig fan på att vi ligger i sol någonstans på den här kobben, så är det bara.
 
Dessutom...
Sen Nybyggarna skaffade Björkis så har vi ju upptäckt att där lyser baske mig solen NÄSTAN jämt, man blir ju förvånad om den inte gör det om jag säger så.
 
Men att det inte är rekordsommar iår när solen lyst all over the place och man suttit ute hela sommaren utan jackor och koftor på kvällarna...
Nej, det övergår mitt förstånd.
Fast det är det ju iofs mycket nuförtiden som gör, måste vara åldern.
 
Nu skall jag i piffa till mig och sticka iväg, vi ses senare ikväll.
Ha en bra dag, DET ska jag, Chif, strand, sy...
Smashing!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0