Det viktigaste var väl ändå...

Idag är jag fysiskt slut så det räcker och blir över.
 
Uppe med tuppen och fixade iordning Lilla Sunshine tills hennes pappa kom och hämtade henne vid 07-tiden.
Sen piffade jag till mig och hoppade på bussen med "Morgonpasset" i öronen och drog till Hemse city.
Var på anställningsintervju som var JÄTTETREVLIG men det finns ett men...
Inget som har med själva intervjun jag var på eller dom jag träffade, för det var bara hur bra som helst, nej det finns en annan sak som jag inte kan gå in på här, som är lite knixig, med det gick bra, jag tyckte det kändes bra.
 
Sen hände väl mindre trevliga saker som...
Är superprivata.
 
På det tog jag bussen och så åkte jag till mamma som tagit sig, HÖR OCH HÄPNA, till TOFTA SÖDRA!!!!
 
 
Ja, DET händer inte ofta att min mamma åker till Tofta ens på eftersäsong, alltså Stor-Tofta då inte V-Tofta, och badar, men idag slog hon mig med häpnat och jag letade dessutom upp en gräsplätt åt henne på höjden.
 
Har blurrat bilden lite för det är en sak att lägga upp en bild på morsan när hon gör en ful min, men i baddräkt tror jag inte att hon vill visa sig här.
 
Och eftersom det var fredag efter lunch var Tofta tydligen populärt TROTS att det ser öde ut på bilderna..
 
 
 
Det låg folk precis nedanför längs hela vallen här på "södra" och även ovanpå vallen.
Vattnet kändes som dom där samma 18-19 graderna man vant sig att gissa sig till numera.
 
Ja, det var min dag det, det har hänt lite annat smått och gott också men det viktigaste var väl ändå dom tjatiga strandbilderna.
Vi ses imorgon igen, ny dag nya tag, nu ska trött Madde sova.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0