Han njuter...

Hejhopp alla läsare...
IDAG ÄR JAG PIGGARE!!!!!
 
Jepp, idag har det som jag trodde skulle bli värre blivit lite bättre, det var bara en helt vanlig dunderförkylning.
Jag hostar, kraxar, snorar men har ingen feber idag.
 
Jag satt till och med ute en stund på balkongen och virkade bara för att få känna lite på dom här 24 graderna vi hade idag.
Jag blev inte sämre, men jag spädde inte på bassiluskerna heller samt att jag fick göra något med händerna.
Lille Leo gjorde mig sällskap en stund innan han fick gå ut i uteburen...
 
 
Detta är något min lilla ulltuss älskar tro´t eller ej, ligga på rygg och få massage i nacken och på sidorna, det må se ut som han har kolavippat men nej...
Han njuter!
 
 
Den lilla gottegrisen! 
 
Sen blev det tv och virkning och ett litet brödbak i bakmaskinen.
Dagen har gått jättefort även om jag inte gjort så mycket för att spä på något, men bara att få ha virkat och varit uppe lite har gjort susen.
Fortfarande "hög" på alvedon, men ingen ipren och jag ska snart lämna sängen och se på Idol med gubben och sonen.
 
Sonen kom hit vid lunch och är för övrigt OCKSÅ dålig, fast ont i halsen.
Jag håller mig långt borta, jag vill inte med i detta lackmuspapper-stadiet dra på mig det utöver dunderförkylningen.

Så har jag varit så pigg så jag har legat och kollat inspiration för kommande tröjor jag ska sy...
 
 
 
 
 
... framöver.

Men först några beställningar och två presenter och SEN tröjor (och kanske någon klänning).

Nu ska jag plocka in min lilla ulltuss från uteburen, vi ses imorgon igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0