I samråd...

God morgon!
 
Solen skiner, folk som gick förbi hade molnandedräkt, jag...
Har ont i halsen på höger sida.
Helt otroligt.
 
Jag har dock unisont i samråd med me, myself and I bestämt mig för en långpromenad med vovven ÄNDÅ.
Jag måste.
Här har vi tagit små korta sedan jag "kunde gå utanför dörren" igen pga dåligt väder, så idag, i detta underbara vädret, går vi ut och går tills vi stupar.
Ikväll går jag på middagen jag är bjuden på och IMORGON, ja, DÅ får jag väl vara sjuk igen då!
 
Ja, och det där med "invasionen" av ryssar, ubåtar och millitärer som mamma kom och hojtade om här igår.
 
Inte ett ord på nyheterna, inget på Regionala nyheter, inget på Helagotland.
????
Hon måste ha drömt och vaknat mitt i nyheterna...
ALTERNATIVT sniffat thinner.
 
Vi ses senare, ha en bra dag i solen alla glada.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0