Jag innehåller delar av publiken i Swedish House Mafia...

Vilken ökendag!
 
Soffan, tv´n, jag gjorde ett försök till att börja på en tröja men kom bara så långt att jag skar ur tyget till bak-o-framstycket samt armar.
Sen blev jag så dålig så jag däckade jag framför filmen "Black Jack".
Eh, ja...
Då förstår ni nivån på dagen.
Just nu hjälper inte ens alvedon, jag har ont överallt.
 
Jo´rå, basilluskerna dansar lika vilt i min kropp som när Swedish House Mafia hade sin sista konsert och publiken went crazy-bananas!

Och medans jag ligger här sjunger stackars Charlie med stämbandsinflammation i Idol, Bruno Mars dessutom.
Sjunga Bruno Mars är ju inte småpotatis röstmässigt direkt.

Jag tycker VÄLDIGT synd om Charlie, jag har bara lite ont i halsen och kraxar som en skadesjuten kråka.
Fy tusan, ansträngt lät det, och så "får han inte räkna in det som ett litet röst-handikapp" fastän det ÄNDÅ lät bättre än alla dom friska killarna.
Jag hoppas han går vidare, han tilltalar mitt modershjärta.

Nu orkar jag inte skriva mer, måste vila, återkommer imorgon.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0