Kalasdags...

Go´kväll.
 
Idag har solen lyst, det har varit jättevarmt och jag...
Har handlat som första punkt på dagen och sen bakat och fixat sen klockan 09 på morgonen.
 
Sonen och sambon städade lägenheten.
 
Jag och mamma fixade långbord och stolar i trädgården, och så plockade vi ut alla godsaker vid 16.30-tiden och...
 
 
 .... så hade jag och sonen gemensamt och trevligt sommarkalas i september.
 
På det blev det hämtmats-middag, INGEN av oss hade energi att ens tänka tanken att laga mat själva efter den här långa dagen.
Det var superskönt att packa upp och sätta sig vid dukat bord!
 
Nu kan jag säga att jag och den mycket trötta vovven har krypit ner i sängen och ser "Babel".
Killarna ser fotboll.
Imorgon har vi annat spännande att ta tag i jag och vovven, hon ska vaccineras.
Kanske inte jättekul för Milou, men nödvändigt.
Vi ses imorgon igen och då...
Blir det systuga efter veterinären!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0