Nu var det slut på den presenten...

Idag har jag haft tempo.
Handlat, hämtat tyger, ÄNTLIGEN...
 


Det mörkblå tyget är ett stickat tyg som jag ska sy en tröja av, det var JÄTTEFINT men det syns tyvärr inte så mycket här.
 
 
Tygerna är beställningar OCH en massa mönster som jag då fått i födelsedagspresent.
Nu var det slut på den presenten i alla fall, alla mönster inköpta 
Jag vart HIMLA NÖJD med leveransen, tygerna var jättefina och snart ska det trollas i syrummet.
Jag längtar...
Så fort vädret blir sämre bara, men det blir det ju aldrig, idag var det till och med HETT.
 
Nacken har inte varit medgörlig på något sätt alls idag, jag har haft värk för första gången på mycket länge, men nu gör det ont, och det är inte lite det.
Dock har jag bakat tills imorgon när jag ska ha lite försenat födelsedagsfirande ihop med sonen, så ja...
Nacken har ju inte blivit bättre av det.
 
En kort tur till Brissund och lite vila en stund i värmen blev det i alla fall ihop med sambon och på Brissund var det HETT som tusan när vi kom ut.
Luften stod stilla och det brände som f-n i solen, men vi var där bara en ca 3 timmar, sen åkte vi hem för då hade det kommit skyar och det var svalare.

Och sen har jag fixat en massa mer som jag INTE tänker trötta ut er med.
Dags att sova, har stått och tittat på dom fina tygerna som ligger i köket, snart så, SNART....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0