Två mysbrudar...

Här har vi...
 
 
 ... brudarna som vet hur man partar en lördagskväll!

Eller snarare eftermiddag, för det var redan vid 17-tiden.
Fransk film, gottepåsen, mysa i sängen med nackvärken, och jag gjorde även denna bild i...
 
 
 ... i tecknad form också...
 
 
 
Ja, sånt kan man väl pyssla med när man har en myskväll...?
 
Men det har varit väldigt skönt, eftersom jag inte sov inatt har det inte varit svårt alls att vara "lugn".
Snarare har jag reparerat mig själv... igen... tror jag.
 
Så håller nog min mobil på att ge upp, den laddar inte.
( JAG BLIR GALEN!!!!!!!!!!!)
Ja, så imorgon har jag nog förmodligen okontaktbar.
Happy-funny-hur löser jag detta, mobilen är ju det enda sättet att få tag i mig.
Nåväl, jag får lösa det imorgon.
 
Nu ska jag fortsätta se på tv, det är "Det blodröda fältet".
Vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0