Det slog mig inte förrens nu...

Promenad till Snäck tur och retur idag...
 
 
 
Den här dagen blev... blå.
 
Promenaden blev lång, det var blåsigt men det var härligt ute ändå, MIL från gårdagen men fortfarande vårig.
Tjejen framför gick barbent, så långt hade inte jag gått idag men det gjorde hon.
 
Tröjan från igår sprättade jag idag sen hann jag inte mer där.
Jag lämnar den åt sitt öde och tar nya tag när jag hinner framöver för imorgon...

Ja, då börjar mitt nya liv!
Idag har vi varit och fixat en arbetsstol till mig, en som jag kan sitt bra i när jag är i syatején.
 
Ja tänka sig...
Nu är jag på gång, måtte jag inte strula till någon tants kjol som jag strular till mina egna kläder (uppenbarligen, gårdagen FÄRSKT i minnet), jag blir rent nervös.
Det är väl en sak att sabba eget men andras, herregud, det slog mig inte förrens NU.
Fint, då kommer jag sova gott inatt när jag fick det på hjärnan.
 
Vi ses imorgon igen, håll tummarna att det går bra!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0