Genomskinlig t-shirt...

Klockan ringde tidigt idag och trots att jag sovit sju timmar i sträck som en stock var jag astrött när jag vaknade.
Jag fick släpa mig upp och var inte alls på humör att orka med någonting.
Iväg till Chifen, sedan vidare till Wisby assistans och sedan hem och jag är FORTFARANDE jättetrött, har inte kommit igång alls idag känner jag.
 
Detta till trots satte jag igång med...
 
 
... en t-shirt i resttyg bara för att testa modellen och se vad jag tycker om den till sommaren.
 
Nu är ju detta tyget genomskinligt men man kan ju ha den som strandtröja med bikini under alternativt med ett linne under.
So far so good.
 
Om en liten stund skall vi sticka ut till Brissund och hälsa på vänner som är nere i sin stuga, vi ses ikväll igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0