Jäkla tysk skitrabarber...

Fick jordens huvudvärk här vid Rapport-tid och inte har det släppt ordentligt än TROTS alvedon, det hugger och hugger i skallen både på höger och vänster sida.
 
Fick samma värk imorse när jag var med Chifen och tur som var så hade hon alvedon i väskan för det hade inte jag, hade inte fixat att vara kvar i gymmet annars med hårdrocksmusiken som malde på i högtalarna.
Så har det varit lugnt ända fram till nu när samma huvudvärk dök upp igen.
 
Igår köpte jag för övrigt rabarber från Tysklangd på Ica.

Jag var SÅ GLAD att den var prisvärd, den kostade bara 29.90/kg jämfört med den där rabarbern som jag hittade för en vecka sedan som var svindyr.
Idag svängde jag ihop pajen och jag och sonen var mycket förväntansfulla inför pajen och... hm... varde tystnad när vi åt.
 
Det var inte av andakt som DET BORDE varit utan snarare:
Va fan... den smakar ju inget.
 
Vi var båda överrens, rabarbern var totalt smaklös, jäkla tysk skitrabarber.
Inte undra på att den var billig, tacka vet jag gammal hederlig svensk rabarber, så nu ser vi fram emot DEN rabarbern med rejäl rabarbersmak istället.
 
Kryper ner i sängen igen, vi ses imorgon igen, förhoppningsvis utan huvudvärk.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0