Nästa projekt...

Hej och hallå gott folk!
 
La upp en en bättre bild på byxorna från igår som ni märkte, är fortfarande störtkär och vill att det skall bli varmt ute snarast.
 
Nästa "personliga" projekt kommer bli en blus i viskostyg...
 
 
 
... men det kommer inte bli en sådan där rynkärm utan det blir nog mer en kort trumpetärm.
 
Dagen har varit bra, jag har varit och handlat till middagen, förberett hallonpaj...
 
 
... och ätit smulpajsdeg!
 
Sen blev det promenad till Snäck och tillbaka, lite fix hit och dit och så hann jag rita av mönstret till blusen ovan innan jag började med födelsedagsmiddagen!
 
Ja, idag var det sonens födelsedagsmiddag hos oss, han var ju bortrest på sin riktiga födelsedag med sitt fotbollslag, sen hos pappa i två veckor och igår beställde han hemmagjorda hamburgare och hallonpaj.
 
Så nu har vi haft middag med mormor och presenter, alla är proppmätta och jag skall se en stund på tv innan jag skär ut pappersmönstret.
Vi ses imorgonbitti igen, ha en bra söndagskväll!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0