Nog är nog...

God morgon!
 
Snart dags för jobb, kappa skall sprättas idag och "förslag till förstorande kil" skall göras.
Jag kommer göra två förslag, jag har redan klurat på det i helgen.
 
Har dessutom varit uppe med tuppen här för att få iväg sonen till skolan.
Sen har jag gjort förfixet innan sambons städ och har bara blomvattning och ut med mattor kvar, allt annat är klart.
 
När jag var ute och hämtade tidningen förut kände jag att det var varmt ute fastän klockan var 07.
Tror det kommer bli JÄTTESKÖNT ute idag, me like.
 
Så känner jag på en punkt nu att jag kommer till vägs ände.
Ibland är det nog bäst att inse att vissa saker kommer inte ändra sig, vissa saker får man lägga ner och gå vidare ifrån fast inte utan en väldigt stor sorg.
Jag har kommit till en punkt nu där jag känner att nog är nog...
Och nu är det nog.
Minst sagt!
 
Dags att väcka gubben innan jag skall jobba! 
Idag är det ju sambons FAVORTIDAG, städdag, oj vad han skall få gno, gno, gno.
 
Vi ses ikväll igen så får vi se vad jag har pysslat med.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0