Visst är det typiskt...?

Vi har fått finbesök av lilla Jonnie...
 
 
Och så tittade jag på fållen på blusen idag och det såg FINFINT ut hela jävla vägen men på ett ställe var det ett litet tjorvigt parti...
 
 
... och vart tror ni det satt?
 
Jomenvisst, längst fram SÅKLART...
 
 
Nåväl, jag får väl försöka att pressa lite på det och sedan hoppas att det inte syns så mycket när jag rör mig i blusen.
 
Men visst är det typiskt, kunde det inte vara baktill när hela sömmen är helt perfekt runt om i övrigt?
Jaja, viskostyget fnasade/rimmlade upp sig, vad skall man göra då?
Inte mycket.
 
Nu skall jag och vovvarna ut i solen och få lite frisk luft, ha en underbar söndag!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0