Är i fas...

God kväll!
 
Idag fick jag faktiskt sätta mig nyduschad i soffan redan klockan 20 och då var dagens pyssel helt klart, jättskönt och så har jag varit väldigt effektiv idag.
Varit i ateljén, sytt om/klart den chokladbruna sidenkjolen som jag fick sprätta isär pga "omständigheter" som jag inte kan gå in på.
 
På det sydde jag klart en ljusrosa fleecekofta som har fått hängt ofärdig pga band som inte fanns men idag pysslade jag klart det projektet.
 
Sydde in en väst.
Åt middag och sedan påbörjade jag en likadan kjol som den chokladbruna fast i silver.

Gjorde chokladbollar och satte på kaffe, städade bort allt skräp jag lyckats sprida runt på golven, duschade och sedan satte jag mig framför tv´n och drack kaffe och såg på årets första "Sommarkväll", ja första för mig då och "Indian summers" på det.
 
Känns såååååå himla bra.
Känns såååååå mycket i fas... iallafall just idag, imorgon är en annan femma.
Känns såååååå mycket mer avslappnat än igår... iallafall just idag, imorgon är en annan femma.
 
Nu skall jag dessuton krypa till kojs och sova, trött men nöjd.
Vi ses imorgon igen och då skall jag träffa den stackars bruden igen som får fara in till stan från landet IGEN för att jag skall få slutföra klänningen denna veckan som kommer.
Sov gott alla glada och trötta.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0