DET FICK BLI KLÄNNING ISTÄLLET DÅ...

Det började bra och sedan gick det helt plötsligt utför med byxan...
 
 
Tyget var inte samarbetsvilligt för fem öre och det gick inte att sy på baby locken och inte på vanliga maskinen med tunn nål heller för när jag sydde sick sack (vilket jag ju måste göra för att tyget inte skall repa upp sig) gick det maskor i tyget och följdaktligen då också med baby locken.

Skit och pannkaka.
Vad gör man?
Jag erbjöd nytt, annat tyg, men det ville personen inte ha, nej då kan man inte göra så mycket.

På det ritade jag av detta...
 
 
 
... i detta tyget...
 
 
 
... och när jag höll på att göra fel la jag ner, lika bra det, klarar inte två misslyckade projekt på en dag.
 
Det blev grillning till kvällsmat, inte ofta sambon är hemma så det var bäst att passa på samt att snart kommer väl hösten så vi slog till idag.
Nu skall jag sova.
Imorgon skall jag på möte på Komvux... får vi väl se vad som händer då.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0