Jag blir gråtfärdig...

God morgon!
 
Idag slog Bison allt huvudet på spiken...
 
 
Gotland när det är som bäst:
Man är ensam igen!
 
Gick in i syrummet för en stund sedan och blev nästan gråtfärdig.
Tittar på brudklänningen i dagsljus och tänkte:
Fan, den är perfekt.
 
Nu kommer jag tjata om detta kanske en vecka ELLER TVÅ till men när jag ser dom där blommorna i tyget och hur jag fått till mönsterpassningen blir jag faktiskt gråtfärdig.
Tänker:
Har jag verkligen gjort det där?
Svarar mig själv:
JA DET HAR DU.
 
Wow.
Lycka.
Stolt.
 
Jag började för en månad sedan ca med provklänningen och sedan har jag jobbat, pysslat, sytt lite hit och dit på den.
Passar mig bra för då blir det bra.
 
Nu skall jag söka studielån.
Snart är det höst.
Bäst att vara förberedd.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0