Kjol nästan klar...

När solen kom fram runt lunch åkte vi ut på Brissund...
 
 
Kiteare nummer ett dök upp samtidigt som oss och hej vad det gick, ut till havs for han, fram och tillbaka, hit och dit och vi hade tur och knep "lilla bersån" annars hade man från början inte kunnat ligga på playan från början av eftermidddagen överhuvudtaget....
 
 
Innan vi drog iväg jobbade jag lite på bröllopskjol nummer ett, sicksackade och overlockade och nu är det inte mycket kvar...
 
 
 
 
Jag skall pressa ner midjebandet, sy i dragkedja, sy fast linningen för hand på insidan och fålla kjolen för hand.
Sen kan jag börja på kjol nummer två.
 
Nu skall jag su en liten stund till för sen skall jag se den omtalade "Turist" på våran filmkanal.
Ha en bra kväll, vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0