Lite väl varmt idag...

Go´kväll.
 
Trodde inte jag trodde jag skulle säga det den här sommaren men FY FAN vad varmt det var idag och FY FAN vad jag vill åka hem från stranden!!!!
Dra mig baklänges, Tofta (V-Tofta) var en jäkla pina idag.
 
Jag la mig på stranden och det stod helt stilla, inte ens en liten vindpust.
Sanden var skållhet, luften stod stilla, fy fasen.
Då la jag mig på höjden och det blev väl marginellt bättre men jag var svimfärdig så fort jag ställde mig upp för att gå och bada eller bytte från filt till stol.
 
När jag säger svimfärdig så menar jag svimfärdig, det snurrade och jag fick svarta prickar framför ögonen, inte bra alltså.
Jag fick ha solhatten på hela dagen och jag tackade gud för att den var så stor för en gångs skull...
 
 
En jäkla massa badande och massor med vatten så klarade jag biffen men jag ville faktiskt på riktigt åka hem, jag tyckte det var bedrövligt.
 
Väl hemma ställde jag mig och...
 
 
... stekte pannkakor i svalkan!
 
Jaja, hade jag nu lovat ungen så hade jag och han hade nog mördat mig (vilket han lätt numera kan göra ) om jag ställt in pannkakorna och hittat på något mindre svettigt.
Tack och lov var det å andra sidan lite mer blåst i stan så jag överlevde... om än knappt.

Det var min dag det.

Nej, jag har dammsugit och skurit till ett par byxor också nu på kvällskvisten.
 
Samt:
Kollat nätet för Haga-mannen har tydligen blivit attackerad med en golfklubba och slagen blodig.
Åh stackarn... fnys.
Nej, jag tycker faktiskt inte det.
 
Jag tillhör väl INTE den kategorin som tycker synd om skithögen eftersom jag hade en väldigt kär vännina som pluggade i Ume på den tiden och även bodde i samma område som han härjade i.
Dom hade det inte allt för muntert dom som bodde där eller ens i STAN som alla redan vet och hon och hennes kursare var utrustade med överfallslarm, färgspray och "annat skojsigt" i handväskan IFALL dom skulle bli överfallna.

Ut och fest var inte heller skitkul, alla var rädda att bli för fulla och...
Ja, just det, bli överfallna och våldtagna på vägen hem eller väl hemma.
Så att någon gått loss på honom med en golfklubba så himla tråkigt för honom.
Bara att hoppas att någon annan slutför jobbet.
 
Så till några bröllopsbilder till...
 
 
 
 
Dags att krypa till kojs.
Värmen har tagit kål på mig idag, sov gott alla trötta för det skall jag göra.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0