Min 44:e födelsedag...

Så här spenderades min 44:e födelsedag med att vi 09.00 drog från Visby till...
 
 
 


... Fårö!
 
Dagen spenderades ihop med HELA familjen inklusive Milou som fick följa med idag också och vi hamnade på "Supersand" eller Sudersand som det vanligtvis heter.
 
Vi stoppade vid Ica och sedan vid Sylvis innan vi landande i paradiset...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Stranden var ganska full idag faktiskt men så var det ju lördag och kalasväder också så jag förstår om många åkte till Fårö en sådan här vacker och ledig dag.
 
Vi kom till Kuten vid 17.30...
 
 
 
 
 
 
 
... och intog födelsedagsmiddagen där.
Ser ganska tomt ut på bilderna men jag lyckades väl få till det för även här var det ganska mycket folk och åt.
 
 
 
 
Lite raukar på det, för det vill man ju helst inte missa heller första Fårö-omgången.
 
Ja det var min födelsedag det.
Grymt underbar med sol, värme och varmt i havet, gott bröd och fikabröd, god middag och jag vill helst åka dig imorgon igen och göra om dagen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0