Och sedan....

Först var jag och gjorde det jag skulle göra idag på förmiddagen, tog sin modiga lilla stund.
 
 
 
Och sedan...
 
 
 
... blev det UNDERBARA Björkis!
Ord överflödiga.
 
25 grader i luften, 22 i havet, sanden stekhet och flotten i havet stod helt till mitt förfogande.
Jag låg och stekte.
Ord överflödiga.
 
Detta var precis vad jag behövde idag.
Känner mig utvilad och redo för nya utmaningar.
 
Och appropå det så var det MYCKET som tilltalade mig i senaste numret av Burda...
 
 
Enkla och funktionella modeller som är helt i min smak.
 
Gillade även...
 
 
 
 
 
 
... dessa nya, stickade jaquardtyger från SoS, kan nog bli jättesnyggt till Brantingkoftan/egentligen-SoS-mönstret.
Skall göra den i detta reatyget i stickad jaquard från Tyg.se...

 
... som omväxling till fleecen som känns lite uttjatad vid det här laget.
Nu skall jag snart gå och lägga mig, imorgon väntar nya äventyr... på stranden.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0