På kräftskiva...

God morgon!
 
Oj så trött jag är idag.
Jättetrött.
 
Vi börjar med första delen av dagen:
Brissund!
 
 
Det blåste småspik minst sagt men det var varmt i vinden så vi la oss bakom trädbarriären så man inte blåste bort men ändå fick lite fläkt och inte heller smälte bort.
 
Bad blev det, 20 grader enligt "tant i fiskebod" som redan varit i och mätt när vi kom.
 
Jag stängde av ljudet på telefonen, fållade min kapade klänning så den blev klar och sedan läste bok.
Vi hade det jätteskönt och lugnt, bara jag, morsan och fiskebodsfolket...
Och havet.
 
Sedan blev det fart när jag kom hem.
 
Dusch, piff, packa lite och sedan över till bästisen "tvärs-över-vägen" på kräftskiva...
 
 
... och vi hade jättetrevligt!
 
Kvällen blev lång, mysig...
 
 
 ... och många gapskratt, en riktig fullträff till kräftskiva!
 
Kom hem vid halv två och dråsade i säng, vaknade två omgångar under natten och vaknade då alltså HELT slut idag.
Tur att vi inte har något ansträngande på agendan, det kanske blir en sväng på marknad och sedan bad om vädret tillåter, eller så blir det bara utflykt.
 
Vi ses senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0