Två stopp idag...

God eftermiddag, eller om det nu är kväll kanske.
 
Hittade ett hus jag vill ha idag, på SOLKUSTEN (söderöver), nära tätort, behövs fixas mycket men bra pris.
Det är nu man får en känsla i magen som gör att man får panik, VILL HA.
 
Vad har hänt annars idag då?
 
Jo jag var med sonen på "hud" för kollande av "kanske födelsemärke" som han visserligen haft sedan han varit liten men som sedan har växt samt spridit sig och ändrat färg.
Läkaren trodde inte att det var något, hade visserligen aldrig sett något sådant här förut och tog en biopsi för att vara 100 % säker.
 
Sedan släppte vi av honom på Fridhem...
 
 
... dit hans klass hade åkt buss och utflyktade och sedan skulle gå in till stan igen.
Lyxig fredag i skolan för kidsen, bad, sol, matssäck och promenad.
Sonen höll med om allt utom om promenaden.
 
Sedan drog jag och mamma till...
 
 
 Vindsurfing-Tofta och hade en lika underbar dag som dom andra dagarna.
 
Det märktes att det var fredag, tror folk tog ut lite ledighet för efter 13 kom det bara mer och mer folk i olika åldrar på stranden och när vi drog vid 16 var det nästan som en helt ordinär sommardag.
 
Nu skall jag hoppa i duschen och sedan iväg och kolla på sonen som skall spela fotboll på Gutavallen klockan 19.
Jag släpar med mig mamma dit för jag vill inte gå själv och sambon jobbar.
 
Vi ses imorgon igen och imorgon fyller jag visst år...
Det hade jag helt glömt bort i alla bröllopsbestyr.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0