Bättre idag...

 
 
God morgon!
 
Jag verkar ha klarat mig här (peppar, peppar ta i trä) men efter det sista racet igår, åka till Chifen och fika och göra julkola, förbi jobbet och hämta lite grejer, hem...
 
 
 ... och baka saffranskladdkake muffins, göra mer kola, fixa en superenkel middag så gick jag och la mig vid 16, sov en timme, upp och åt och sedan gick jag och la mig igen och såg på tv resten av kvällen tills jag somnade.
 
Behövdes.
Känner mig inte lika dassig men jag tror den här förkylningsbacillen som jag förmodlingen plockade upp innan Stockholmsresan går upp och ner i kroppen och då får det väl vara så.
Så länge det inte är kräksjukan så FINE, man överlever ju.
 
Vaknade förut och det spöregnar.
 
Jag och Milou skulle ju satsa på långpromenad innan julduschen (Milous juldusch) inför imorgon.
Nåja, kanske det blir uppehåll OM vi har tur, då kastar vi oss ut då isåfall.
Milou som är så sugen å allt... 
 
 
Annars är allt under kontroll och det känns så jäkla skönt.
Det är bara två bröd och bordsdukning som står på schemat och allt det gör vi ikväll.
Tänk, man hann med allt iår igen, helt otroligt och så får man en ganska lugn dag innan man firar jul.
 
Sjukt nog så sitter jag och tänker på "ett jobb" på jobbet som jag glömde fråga om jag fick ta hem.
Det är ett "mental-träningsjobb" som jag vill göra, klippa en tyllkjol på en tyllklänning.
Skall nog höra av mig till chefen och se vad hon säger, hon tycker "Vila nu och ha ledigt" och jag ser bara "Men det där vill jag göra".
Hopplös, men det blir så många lediga dagar ändå, jag hinner.
 
Nu skall jag väl fysa runt lite här och kolla om jag missat något, vi ses ikväll igen och då skall jag meddela om morsans .
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0