Behöver nya skärblad...

God morgon!
 
Ny dag, nya tag och jag vaknar med nackvärk, det bänner som eld till och med.
 
Vet dock vad det beror på, jag skar ju ut tyg igår och min skärkniv är så slö att jag måste ta i för kung och fosterland för att få till fina linjer och vad händer då?
Jo, nacken tar stryk.Inte helt optimalt, jag går dock och väntar på nya skärblad och dom skall väl komma denna veckan.
 
Snart skall jag ner till chefen, sedan skall jag träffa en tjej som skall gifta sig i februari som önskar sig en "enkel klänning".
Vi får väl se vad det kan innebära.
 
Klockan är halv nio, jag måste hoppa i duschen så jag är klar att starta upp min dag.
Bilder från dagen kommer ikväll, håll tummarna att nacken håller, det är mycket som skall hinnas med idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0