Död sill...

God morgon!
 
Ramlade i säng igårkvälls väldigt tidigt, fick en sprängande huvudvärk så jag gick bara och la mig och låg som en död sill.
 
 
Jobbet var iallafall en fröjd att gå till igår, men oj vad dagarna går fort.
Inte undra på att man inte fattar att en termin redan gått, dagarna bara swishar förbi.
 
Nu skall jag jobba torsdag, fredag och lördag, sedan är jag ledig hela julveckan.
 
Jag skall börja på brudklänningen redan på måndag tänkte jag och beställa tyget ikväll, egentligen hade jag velat göra det nu men jag hinner inte för jag skall ha lite mer "basgrejer" också och det hinner jag inte gåigenom nu.
Måste sy lite på en kappa och sedan skall jag iväg och sy på jobbet sedan hem och så kommer sonen.
 
Vi ses ikväll, då kommer mer matnyttigt, ha en bra arbetsdag alla glada.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0