Jag + ensamheten + soffan = lovestory!

Go´kväll.
 
Som en mossig gammal tant sitter jag och ser ett program om Frank Sinatra.
Nu är jag dessutom så mossig att jag tänker fortsätta se programmet istället för att se "På spåret", det kan jag se på datorn efter att Sinatra-programmet är slut.
 
Hemma från jobbet, trött som en bäver för det har ju faktiskt gått i ett sedan i måndags om man skall bortse från onsdagen när jag låg och var dålig.
Dock, jag är ju fortfarande "dålli", dvs förkyld och det är väl även därför jag är extra trött idag nu också.
Så skönt att bara få sitta här och bara dega för sig själv också, sambon är på julbord.
 
Jag + ensamheten + soffan = lovestory!
 
Samtidigt som jag försöker smälta det vi faktiskt var med om i Stockholm.
Jag vill liksom bara ringa sonen och höra hur det känns nu, hur det känns att vara hemma igen med ett sådant erbjudande som han fått och hur han tänker kring det nu.
 
Jag låter dock bli, jag vill inte vara tjatig.
Jag bara tycker att han ska åka, bli STOR, bli bäst i världen.
Zlatan 2, min son.
(Morsan Madde har fått hybris)
 
Och här är tyger som ska bli nå´tt...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nattinatti!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0