Lite bilder från Stockholmsresan...

God morgon!
Kom till jobbet igår och fick i princip skratta mig igenom dagen, ja det var mycket kul att få sig till livs och att få delge.
Var helt bubblig i kroppen när jag kom hem...
Tills jag kom hem, ja då var det en del att ta tag i.
 
Så till lite bilder från Stockholmsresan...
 
 
 Från båten till ikea, lunch på Ikea och sedan pep jag iväg till Stoff & Stil...
 
 
I Farsta, in the förort...
 
 
Ohlssons tyger...
 
 
 Panduro, pysselhimlen...
 

Till och med tunnelbanan var kul att hänga i efter två års frånvaro...
 
 
Lyxiga skyltfönster...
 
 

 
På plats i Årsta hos sonens "om-han-vill-klubb"...
 
 
 
 
 
 
Nu måste jag hoppa i duschen, mer om detta ikväll.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0