Ny favorit i garderoben...

Go´kväll.
 
La av mycket tidigt här ikväll, närmare bestämt vid 17.30-tiden.
 
Har bara fått på...
 
 
... infodringen och pressat upp fållen nertill på test-coatiganen...
 
 
 
Var inte säker på om jag skulle sy i ett foder, dvs slösa tid på det men så provade jag min korta test-coatigan och i vanlig ordning blir det ju SÅÅÅÅ bra bilder när det är kolmörkt och man inte kan fota sig själv med blixt i spegel.
Testade badrummet men där är ju inte spegeln så stor...
 
 
 
 
 
Får fota igen när fodret kommit i, jag insåg iallafall att jag fått en ny favorit i garderoben när den kom på.

Jag kommer fodra denna med något roligt bomullstyg alternativt ett fodertyg "av billig kvalisort".
Älskar modellen...
VISSTE jag väl när jag såg mönstret att jag skulle.
 
Detaljer/sömmar på ärmar och axlar, fram...
 
 
... och bak på ärmen...
 
 
 
 
 
Slut i rutan för idag, vi ses imorgon igen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0