Nytt foder klart!

God morgon!
 
Igår blev det inget bloggande för jag slet med att sy ihop så mycket jag hann INNAN jobbet, sedan var jag på jobbet, hem, lagade mat och sedan in i syrummet och slet vidare med fodret och vid 22.30 hade jag sytt klart ett nytt foder, sprättat ur det första jag sydde ur kappan och dammsugit två syrum.
Då hade jag jobbat i 14 ½ timme i sträck.
 
MEN...
Nu är det klart och jag är sååååå mycket nöjdare med detta nya fodret.
 
 
 
... och så har jag overlockat allt så inga trådar rimmlar upp sig!
 
Nu skall jag sy fast fodret runt om och ärmarna, sedan drar jag till jobbet och syr resten för hand nertill så den får samma slutfinish som det förra...
 
 
Är verkligen jättenöjd, nog för att jag fick slita långa timmar nu för att jag är så envis och en sådan jäkla perfektionist men det lönade sig och jag kan slappna av i att det blev bra.
 
Gillar INTE känslan av att inte vara nöjd som bekant.
 
Nu skall jag sy i fodret, vi ses ikväll när jag landat i soffan och kan blogga lite mera om att bli handikappad utan telefon.
Ha en bra fredag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0